17 juli, 2010

17 juli.

jag har rent ut sagt struntat i bloggen nu på sommaren, för jag har haft annat för mig. mitt sommarlov är bra, mycket bra!
jag jobbar väldigt mycket, men nu är det bara två veckor kvar, wohooo. sen är jag helt ledig, fast då ska jag satsa på körkortet och plugga. jag vill bara ha körkortet i handen, funkar inte det? haha
när jag inte jobbar ligger jag på orrö med mina vänner och har det bra. eller igår var ettt undantag, då vi drog oss till malmköping och låg vid hosjön och chillade. gled runt i ellens cab gjorde vi också. grymt!

ellen och anna har ju båda fyllt 18 och fått körkort redan, så det firades hos anna och senare på wärdshuset. var även hos bea innan som också fyllt 18. det var en riktigt härlig och perfekt kväll!

har även varit på poolparty hemma hos emma dahlin.

det är väl ungefär i korta drag vad som har hänt. jag njuter av sommarlovet helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar