16 november, 2009

åh vad jag älskar måndagar.

nu är det måndag igen, som det alltid blir efter en helg.
har varit en riktigt skön helg. blev vinst i fredags, wohoooo. 7-4, och jag gjorde mål. sedan drog jag och julia vidare och hämtade upp ellen efter hon hade slutat jobbat och for vidare hem till anna. våran husmor. eller hon är nästan en husmor, hehe. hon (hennes mamma) hade lagat en jättegod middag som vi vräkte i oss. var så himla mumsigt. sen kollade vi på film och bara hade det jättemysigt. åkte hemåt runt ett.
på lördagen var jag bara hemma och tog det lugnt. gjorde engelskauppgiften, annars slöade jag. blev filmkväll och tacos med mor och far.
igår var släkten som sagt hemma hos oss och firade mamma och pappa. vi åt smörgåstårta och äppelkaka, muuuums.
och nu sitter jag här i skolan. har sovmorgon till halv tio egentligen men jag glömde historian i skåpet så tänkte att jag skulle plugga lite, ifall vi skulle ha nåt läxförhör eller vad det var.

i eftermiddag ska jag till tandregleringen så ska min älskling titta mig i munnen. usch vad jag hatar honom! fast han kan vara lite smårolig ibland. och då känner jag mig lite tvingad att skratta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar