26 november, 2009

grått.

idag är det torsdag. en torsdagmorgon som är grå och tråkig. men har hört rykten om att solen ska kika fram mellan molnen idag. hoppas på det.
går hela dagen i skolan idag, slutar inte förrän tre. men imorgon blir det ännu värre, för då slutar vi skolan tjugo över två. det är ju inte så farligt. men sen måste vi stanna kvar och laga guatemalsk mat till spanskakvällen som är samma kväll. men jag ska smita till hammarvallen där jag har match. har inte frågat carmen om det är okej än, men spelar ingen roll vad hon säger. för innebandy är viktigare än spanska. enligt mig.
och när jag kommer hem ifrån matchen blir det att fira mamma som fyller år. farmor&farfar är förmodligen även kvar då så ska vara lite social. blir en lång dag alltså!

1 kommentar:

  1. Sv: haha men vad trevligt! Hoppas din är lika god som min kommer vara ;)

    SvaraRadera