10 december, 2009

då var det dags igen.

jag skäms. det var två veckor sen jag skrev. måste bli lite bättre på det här. eller så lägger jag bara ner bloggen? det överväger lite faktiskt.
vad har hänt då sen sist? inte så mycket faktiskt. plugg, innebandy och vänner är vad som tar upp min tid. förra helgen blev helt lugn. umgicks med camilla den lilla på fredagskvällen. på lördagen umgicks jag med julia och anna. vi tittade på en innebandymatch, gick på bio (som förövrigt var ritkigt bra) och åkte hem till julia efter det.

just idag är det bara 2 veckor kvar till julafton. helt otroligt. men ändå skönt. julen är mysig. och jullov är så välkommet.
idag ska jag förmodligen åka och handla de första julklapparna. men jag har ingen aning om vad jag ska köpa. och jag kommer bli pank. men det är så det är, hehe.

tänkte skänka stoffe en extra tanke som ligger på sjukhuset för tillfället!

1 kommentar:

  1. jag tycker inte du ska lägga ner bloggen, tycker bara du ska bli bättre på att uppdatera :D

    SvaraRadera