29 december, 2009

jag älskar lov.

vad är det för dag idag? måndag? onsdag? nej det är ju tisdag. ungefär så fungerar min hjärna nu när det är lov. helt veckovild blir man. rätt skönt.

så, nu är julen över. firade det sista igår hos mormor&morfar med mina mostrar + familjer. så mysigt så. fick ännu fler julklappar, tihi.
var även barnvakt åt mina små kusiner i förrgår, då annica&robban skulle upp till sthlm över dagen/kvällen. det blev pulkaåkning, mycket bus osv. de små busfröna är helmysiga.

idag for jag ner till nyköping med mamma, pappa och camilla. blev att köpa en ny kamera, en grymt snygg nyårsklänning som jag blev kär i, 2 linnen, 2 strumpbyxor, 1 väska, diadem osv. vi åt även på rhodos. mysigt.

på torsdag är det nyårsafton! och äntligen vet jag vad jag ska göra. hade två alternativ förut. antingen midag och fest i kholm eller tjejmiddag i malmköping. det blir att vara hos anna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar