13 december, 2009

fest igår.

jag mår som jag förtjänar idag kan man säga. blev nog nåt glas vin för mycket igår. men äsch, jag hade kul!
kvällen startades hos ellen eriksson med isa och anna. vi hade det trevligt. det var bra stämning. vi satt vid köksbordet och lyssnade på spotify, drack och umgicks. sen for vi vidare till mellösa senare på kvällen. det kändes som att det var väldigt mycket människor där ändå. visste ungefär vilka hälften av folket var. men det är trevligt med lite annat folk också. så en helt okej kväll!
idag är det söndag. vaknade upp med sminket kvar och ingen nattandställning på.
ska nog börja planera min idrottslektion idag som jag ska ha på onsdag. då blir det innebandy såklart!

3 kommentarer:

  1. Det var trevligttrevligt, vi får göra om detta fler gånger :]

    SvaraRadera
  2. Har du en sån där nattandställning man spänner fast i nacken?

    SvaraRadera
  3. Ellen, det tycker jag verkligen! :)
    och ja, anonym, det är sån där skitful som man spänner i nacken, haha.

    SvaraRadera