25 december, 2009

en härlig jul.

god jul på er allesammans. julen är i full gång. många tror och tycker att den är slut bara för att julafton är över, men det anser inte jag. både juldagen och annandag jul finns.
men i alla fall. jag hade en väldigt bra julafton. dagen började med att jag hittade ett paket precis utanför min dörr när jag vaknade. den innehöll två filmer. sen blev det fruksot, dusch och fix innan mormor och morfar skulle komma.
fast innan de kom, så gav vi patric och emmy deras julkappar, för de skulle vidare till hennes familj efter vi hade ätit.
dagen bestod av glögg, massor med julmat, kalle anka, julklappar, risalamalta (hur stavas det?) och massa prat. mycket trevligt!

mina julklappar än så länge:
2 filmer (sunes jul och australia)
3 böcker
presentkort på sf
presentkort på kicks
klänning
bh+trosor
strumpbyxor
sängöverkast
2 kuddar
benvärmare
5 handdukar (olika storlekar)
äggdelare
tomte

sen är det säkert något mer som jag har glömt.
är väldigt nöjd med det jag fick!

imorgon ska vi förmodligen till mormor&morfar. det är planerat så i alla fall. men det beror på vädret om det blir uppskjutet, för min moster och kusiner åker ju från strängnäs. så får se imorgon helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar