19 december, 2009

en lördag innan jul.

nu är det helg. riktigt skönt. men alla utom vi i flen har fått jullov, så det känns lite surt. gå två onödiga dagar till, men aja.
var inte så seriösa lektioner igår, så det kändes ändå skönt. men ändå onödigt. hade sovmorgon till elva, så mamma som var ledig skjutsade in mig. gick till ungdomsmottagningen innan vi började. sen var vi ekonomer med på ekonomi-treornas "lektion". vi kollade på komikern jeff. han som har alla dockor. jag garvade så mycket att jag började gråta. hahah. fick fika av satu också, mums.
sen var det bara historia kvar, och där var det bara utvärdering och betygsnack med ingela. kändes riktigt bra efter det hon sa.

när vi slutade gick jag och klippte mig, så nu har jag pottfrilla. nej så farligt är det faktiskt inte. toppade det bara, men det var en del slitet så det känns kortare.

igårkväll blev det att bara vara hemma. tittade på bonde söker fru och åt fajitas med mamma och pappa. jag blev rastlös.

nu är det dags för lite julstädning och samtidigt pynta. efter det måste jag plugga. fyfan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar