17 december, 2009

091217

igår hade jag idrottslektion med tjejerna i klassen. och media. det blev innebandy såklart, och det kändes som att alla tyckte det var kul. vi har sån bra stämning på våra idrottslektioner och det är härligt! sen att kicki inte kollade någonting är ju en annan femma, men hon visste tydligen vad jag gick för och att jag klarade av det. så jag hoppas verkligen på mitt mvg i slutbetyg.

nu är det totalt 3 och en halv skoldag tills vi får jullov. känns riktigt skönt! men har fortfarande plugg jag måste göra så det känns lite mindre roligt. det jag mest fasar över är engelskan som ska vara klar på måndag. så jäkla mycket text så det är sjukt. menmen, blir att sitta i helgen och göra lite.

jag är lite så där småpirrig i magen. känns härligt men ändå läskigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar