23 december, 2009

imorgon är det julafton.

nu är julen här, eller i alla fall snart. om snart 23 timmar är det julafton. så mysigt så.
men julen börjar lite tidigare för mig, för vi ska ha en liten minijulafton ikväll. farmor och farfar kommer hit, och då ska vi äta julgröt och lite smått och gott.
innan det ska jag fixa lite och dona här hemma.

igår var det ju julavslutning. gick och käkade lunch med anna, ellen f, julia och hennes bror och brorsbarn. efter det var det lite avslutning med klassen och våra mentorer. blev sång/låt-tävling. mitt lag kom tvåa. skiljde ett poäng. och min tävlingsinstinkt och vinnarskalle kom fram kan man säga. jag låter nog nästan mest i hela klassen, hahah. äsch, det är sån jag är.

var även sista träningen igår som sagt. blev en fin avslutning med fys, tack! haha. nej men vi hade det kul, alla var trötta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar