11 december, 2009

älskade fredag.

idag är det fredag (som alla vet) och det är så otroligt skönt. hade bara spanska idag och en kort lektion som bestod historia där vi redovisade våran teater. sen kom vår biträdande rektor jonas och snackade med oss. har ju varit rätt så mycket om en viss lärare och den personen är även min mentor. skoldagen avslutades med lite lucia av estetarna.
det var tänkt att jag skulle gå och klippa av mig lite hår idag, men lina var tydligen ledig på eftermiddagen så där sket det sig. då gick jag och julia till violen och fikade istället. det var jättemysigt! satt där säkert över en timme. sen gick vi till ica och till hennes mormor. efter det for vi båda åt varsitt håll med varsin buss.
ikväll blir det fredagsmys med mamma. blir såklart att titta på idol. idolnörd som jag är! och säger bara en sak: ERIK.
imorgon är det paaarty som gäller. tror och hoppas det kommer bli grymt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar