23 november, 2009

måndag igen.

helgen har varit lugn. nästan för lugn för min smak. jag, patric och emmy var själva hemma, för mor&far var uppe i sthlm. gjorde inte så mycket. åt en riktigt god middag som vi tillagade och så åkte vi in och discobowlade, haha. jag kom sist.
blev inspirerad av ellen som skrev att hon hade kollat i gamla fotoalbum, så det fördrev jag tiden med nån timme. så himla kul. tänk om man hade sånt nu för tiden, fotoalbum. istället har man alla bilder på datorn och det blir inte lika roligt att titta på dem. än att krypa upp i soffan och bläddra i de stora albumen där det står text bredvid bilderna och man kan minnas.

igår var det match som gällde. vi mötte kholm i kholm dessutom. och vi vann! så jävla bra. 1-7 blev det. suveränt. nu måste det minst bli oavgjort när vi möter södertälje om två veckor som är sista matchen innan juluppehållet. annars är det inte lika kul.

jag har ont i huvudet och ont i mellangärdet. vet inte varför. menmen, har utvecklingsamtal i eftermiddag med min mentor jesper. fyfan säger jag bara. sen ska jag följa med mamma till hennes jobb och ta sista gardasil-sprutan. får se om jag kan göra det nu när jag har ont i huvudet osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar