18 september, 2009

äntligen helg igen.

så där. nu har en till skolvecka gått mot sitt slut och det är helg som väntar. gud så skönt uttrycker jag det.
händer inte så mycket i mitt liv på vardagarna. går i skolan. skrattar och umgås med mina vänner där. pluggar lite halvt när jag kommer hem. och sen träning. julia har även börjat i laget, så himla kul!

har precis varit på lager 157 med mamma. hittade inte så mycket, men kom i alla fall hem med två linnen och två trosor. trosorna fick jag av mamma, tihih.
ikväll ska jag äta pizza med julia, anna, karro och sara. sen ska vi gå på biopremiären av flickan som lekte med elden. kommer bli riktigt bra.
resten av helgen får jag se vad som händer. finns ett par alternativ. och så måste jag läsa den där förbannade engelskaboken, uuusch.

patric, min bror, är även med i ekuriren idag!

1 kommentar: