05 september, 2009

det blir aldrig som man tänkt sig.

oj, nu är det helg, och det är så jäääävla skönt.
igårkväll blev det inte precis som vi hade tänkt oss, but we like it. började med att jag åkte till valla till camilla, sen for vi vidare in till kholm. gick och åt osv. sen kom johan och emelie som vi skulle gå på bio med. skulle ha blivit två till men nej tydligen inte. så ja, jag och camilla satt på bion i typ 10 min innan johan (en annan) ringde och vi drog på fest på norr istället, haha. fyyyyfaaan. korvfest eller vad. men kom faktiskt några tjejer till sen. kan säga som så att jag mådde inte allt för bra ett tag, men det ordnade upp sig, haha. behöver verkligen inte gå in på detaljer.
men kvällen blev bra! riktigt bra.
camilla följde med hem och sov här. vi har det så jävla bra tillsammans, du och jag!

nu idag mår jag faktiskt bra, helt otroligt. ska åka till farmor&farfar i julita om nån timme och fira farmor som fyller 65. sen ikväll kommer sebbe&fredrik. blir nog en bra dag/kväll det här med!

1 kommentar: