06 september, 2009

firande, besök och slöande.

jaha, nu är det söndagskväll och helgen har bara rusat iväg. som vanligt.
igår for jag och min familj till julita och fira farmor som sagt. massa släkt var det där, så roligt att träffa dem. jag var faktiskt pigg till att börja med, men sen smög sig tröttheten på mig och jag fick ont i huvudet när ljudnivån låg på max och alla skrattade som tokar.
vi åt iaf god mat och fikade.
när jag kom hem, kom sebbe och fredrik efter ett tag. vi hade det riktigt bra. jag dog flera gånger om pga. mina skrattanfall. jag var övertrött. hahaha.
när de åkte hem runt två la jag mig i min säng och var skitskraj för vi hade sett slutet av första saw-filmen. jag tycker inte om skräckisar.
men sen somnade jag så gott.

idag har jag inte gjort ett enda dugg. har varit så himla trött. mest gått runt och slöat.
imorgon är det skola och jag har sovmorgon. mamma är sjuk så hon ska vara hemma från jobbet och då har hon lovat att skjutsa in mig. så snäll så.

2 kommentarer: