05 oktober, 2009

en sjuk tjej är hemma.

nu har det varit helg igen, och jag är sjuker.
men det har hänt saker för det.
i fredags åkte jag till hnäs med ellen, isa och marcus. där var det lite partaj i en etta. rolig kväll tycker jag allt.
på lördagen blev det att gå upp innan åtta och fara ner till oxelösund där det var första seriematchen mot onyx. slutade 0-4, men det var helt klart ojämna siffror.
efter det åkte jag, mamma och pappa ner på stan i nyköping och jag shoppade lite. hittade ett par jättesköna och snygga vinterstövlar, en tröja, kjol och strumpbyxor.
på kvällen var helt död, och det var underbart skön med en hemmamyskväll för en gångs skull.
fast på söndagen blev det upp igen då hela familjen åkte upp till ikea i kungens kurva. jag tycker faktiskt det är jättekul att gå där och hitta lite smått och gott.

och idag är jag sjuk, jippie! eller inte. ont i halsen, ont i magen och helt enkelt mosig. blev att vara hemma och inte bli allt för sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar