19 oktober, 2009

nuärekväller.

jahaja, nu har det gått en tid sen sist. och helg har det varit också minsann.
började helgen med att spela match på fredagkvällen mot nykvarn. blev förlust med 1-2, fast vi vann skottstatistiken med 35-16, så ja. lite surt att deras målis var grym och vi aldrig fick in bollen. men vi spelade ändå en bra match. den kvällen avslutades med lite idol och mys med familjen.
på lördagen pluggade jag i några timmar. blev jättefrustrerad och stressad när jag upptäckte att inte word funkade på nån av datorerna här hemma. men datageniet daniel är bra att ha till hands då. så då började jag skriva på min historiaartikel.
mot kvällen var det bara att börja fixa sig osv, för att dra vidare till malmköping. där var det party som stod på schemat. började hemma hos anna, sen drog vi vidare mot stadshuset där det va lokalfest. helt okej.
i söndags (igår) gjorde jag klart min artikel och pluggade lite till administrationsprovet som jag hade idag. sen blev det en riktig tv-kväll med både one tree hill, gossip girl och ensam mamma söker, mmmm.

och nu är det en ny vecka, och bara några dagar till lovet. gud så skönt! ska även vara informatör några dagar den här veckan. så lär inte hinna plugga nånting på onsdagen. menmen.

nu ska jag försöka sova. jag kan inte det som vi ska kunna till provet imorgon i psykosocialt. oooooh. aja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar