11 oktober, 2009

match igår.

och nu är det söndag igen. jag älskar verkligen söndagar. eller ja, både och. men att det är en sån där dag där man bara tar det lugnt och inte gör ett enda dugg. sen är det ju inte så kul att det är skola dagen efter, men så är livet.
såå, vad har jag haft för mig då i helgen? jo, jag spelade match igår med mitt lag. mot strängnäs hemma på hammarvallen. vi vann med 5-3! fyfan så skönt med 3 poäng. vi är bra grymma. och jag fick spela min premiärmatch som center. gick rätt okej ändå.
på kvällen kom mina grabbar sebbe och fredrik. lite spontant så där. vi kollade på fotbollen, åt räkmacka och snackade.
och idag har jag gått runt med nattlinne, morgonrock och tofflor nästan hela dagen. inte förrän nu jag har bytt om. otroligt skönt. kollat lite repriser på tv.

imorgon är det en ny vecka. hoppas på en bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar