12 april, 2010

påsklovet.

har fått klagomål på mitt bloggande. tydligen uppdaterar jag för sällan. vad är det jag hör? kan ju inte stämma. hahah.
men i alla fall. hela lovet har gått och vi är tillbaka till skolan. det var första dagen idag. kan köra en liten mini uppdatering vad som har hänt.
påskafton: farmor och farfar i julita. mysig dag med härligt väder kommer jag ihåg.
söndag: fira moster som fyllde 35 år. ännu en mysig dag med släkten med massor med god mat. träffade småkusinerna också såklart, ååh.
måndag: nothing tror jag.
tisdag: nothing tror jag.
onsdag: fira emmy som fyllde 19år, camilla kom hem till mig och sov över.
torsdag: kholm. vara med camilla på duveholm där hon fixade med tidningen de har gett ut nu. stan och fixade present, tihi. träning på kvällen.
fredag: klippte&slingade håret, väldigt nöjd blev jag! umgicks med bror och hämtade hans nya soffa.
lördag: tuna park med mor min. hittade mer än vad jag hade trott. skulle bara gå och kolla egentligen, hehe. kom hem med: 1 tshirt, 1 blus, 2 tröjor och 1 jeansjacka.
söndag: tog det lugnt, ute i solen.

jag kan säga så här att mitt påsklov har varit väldigt skönt och inte så händelserikt, men det var nog nyttigt för mig.
kanske kommer upp några bilder från påsk sen. får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar