29 april, 2010

imorgon är det fredag.


idag är jag glad. fast trött. lite blandat så där. hade nationella imorse i engelska b. uppsatsdelen, och det kändes helt okej. fick blackout i början men sen började jag röra på min penna.
sen har dagen gått rätt så fort. hann med tidiga bussen och la mig i soffan när jag kom hem. och somnade. herregud, jag sov i en och en halvtimme. fick typ panik när mamma och pappa kom hem. haha.
sen har jag tittat ut vad jag ska ha på mig imorgonkväll. tihihi! det här kommer bli bra. jag är taggad.
färgade även mina ögonbryn, och fick panik att de skulle bli kolsvarta. men det blev de inte som tur är. skulle sett lite roligt ut.
igår var det sista träningen för säsongen. det var ingen bra träning. varför kan man inte vara trevligare? onödigt. aaja. känns skönt med lite avbrott från innebandyn. börjar inte förrän i juli sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar