01 maj, 2010

valborg.

igår var det valborg som nog alla har förstått. blev lite stressigt när jag kom hem ifrån skolan. kom inte hem förrän fem och skulle då hinna duscha och fixa för att sen vara hos julia i mellösa vid sex. jag var helt slut efter fyspasset som vi hade sista lektionen men jag blev snabbt pigg igen!
kvällen var jättebra och rolig med underbara människor. jag har lagt upp bilder på facebook, så kika där.





idag har det varit lite sämre. vaknade vid nio och hade då bara sovit i sex timmar och kunde inte somna om. tror jag har haft feber idag. så jag har mestadels legat i soffan och tittat på tv och sovit. mycket skönt. skulle ha följt med till kholm till patrics nya lägenhet. men jag kände att det var inte en sån bra idé. ja som sagt, han flyttar ju idag. hans rum är nästan helt tomt. bara hans soffa som står kvar för den inte går ner för trappen. så mamma har köpt en exakt likadan (för att han var så nöjd med den) och vi behåller hans till "hängrummet" som sen ska inredas. men helt ärligt känns det lite tomt. jag blir liksom ensambarn här i huset. har ju växt upp med min bror hela mitt liv. i nästan 18 år. menmen, som tur är så flyttar han inte så långt utan bara till kholm. då har jag nåstans att sova om jag är där, tihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar