04 maj, 2010

tisdag hela dagen.

nehe jaha. nu är jag typ tandlös. fast bara nästan. ska bli ännu mer tandlös. två till ska ut. jag kommer se ut som när man var typ sex och man hade tappat mjölktänder efter dessa fyra, haha.
fick världens huvudvärk efter tandläkaren hade dragit ut den och vart jättetrött så när jag kom hem somna jag i soffan och låg där till typ halv sju då vi skulle äta.
annars är det bra.
idag är det tisdag och bara några dagar till helgen. gud så skönt.
jag skrev min dikt igår som skulle ha varit inne förra veckan, men jag visste verkligen inte vad jag skulle skriva om. fast sen tog det typ bara tjugo min att skriva ihop den. rätt nöjd är jag också. fast det kanske inte lena blir?

så jahaa. nu har tyskarna kommit till de som ska ha dem. får se vad mina kära klassisar som har de tycker om dem.

jag vill vara brun! känner mig som en blek....tessan som inte har solat på hur många måander som helst?

1 kommentar:

  1. ska vi ta och gå och sola lite, jag skulle också behöva de... haha :) <3

    SvaraRadera