09 maj, 2010

the weekend.

den här helgen har varit bra, mycket bra.
fredagskvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. det blev att festa i mellösa, där det var tyrrefest. jag och anna dansade fan hela tiden, haha. det blir vad man gör det till!

igår sov jag lääänge, det var underbart skönt. jag var egentligen så jäkla trött i fredags så det var inte så konstigt. men i alla fall. åkte till min bror på eftermiddagen och hälsade på i hans nya lägenhet. första gången jag såg den. och den var riktigt stor och fin måste jag säga! typ en tredjedel av vardagsrummet är som mitt rum, hehe. mina småkusiner lär nog gilla det då de kan springa runt lägenheten för det är öppet på flera ställen.
vi blev i alla fall bjudna på fika. mumsig kladdkaka blev det, yammie.
och igårkväll var jag bara hemma och tittade på tv och tog det lugnt. riktigt skönt.


idag måste jag göra klart matten och så ska jag nog titta lite på teorin. måste sätta fart nu ju om jag ska få körkort när jag fyller! annars idag ska vi nog fixa i det "nya" rummet här bredvid mitt rum som nu är mammas och pappas sovrum. men snart så. ska bli så skönt att slippa de vägg i vägg. de köpte ny tv i fredags till det rummet. det kommer bli perfekt där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar