12 maj, 2010

onsdag.

söndagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. mamma och pappa fick för sig att åka till västerås och titta på en båt. de har varit ute länge efter en båt men ja, nu hittade de en. så på typ en kvart hann jag fixa mig och så åkte vi iväg. båten var jättefin och vi åkte en tur ut på mälaren. det blev att vi köpte den så i sommar blir det att åka båt som gäller. mysigt och inte mig emot! vi har fått en båtplats i sparreholm men sen kanske vi ändrar och har den i nyköping. vi får se. vi åkte iaf till ikea efter det och köpte lite grejer till mitt rum och till det "nya" rummet.

och idag är sista skoldagen för den här veckan. så himla skönt! men har faktiskt pluggat på raster som vi har haft i skolan så har blivit klar med en del saker. ibland kan jag! haha.

aaja, idag har jag en lunchdejt. undra vem?

2 kommentarer:

  1. kanske mr blond, kommer inte ihåg vad han heter... hahah ;D mohaha

    SvaraRadera
  2. hahaha nej fy! fast maybe miss blond (egentligen) ;)

    SvaraRadera