25 maj, 2010

bra helg.

helgen har varit bra. riktigt bra tycker jag. i fredags var jag ju på lagmiddag i eskilstuna. sen däckade jag typ direkt när jag kom hem. var så himla trött.
vaknade klockan sex dagen efter. sex?! har nog aldrig vaknat så tidigt på en helg. kunde inte somna om så jag gick upp och la mig i soffan och tittade på tv typ till elva. jag fixade i mitt rum, städade och donade. efter det gick jag ut och la mig i det fina vädret.
sen blev det att fixa sig inför kvällen. åkte ner till hedenlunda och tittade på min käre bror som gick på bal med emmy. massa kholmare. inte så konstigt. alla var så fina och jag såg en klänning som jag blev blixtförälskad i. en sån vill jag ha till nästa år!
for in till flen, till ellen efter att ha varit där i några timmar. där var även anna, tvillingarna lexell och malin dahlin. vi hade det jätteroligt! skulle egentligen ha farit till sara efter det men så blev det inte. vi stannade kvar. sen for vi till samis fest. jag hade det helt okej! mycket brabrabra.



och på söndagen var jag pigg, helt otroligt! jag fixade lite till i mitt rum och nu är det nytt och fräscht. ny byrålåda och ny hylla. mm-mm. rummet intill är fixat nu också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar