20 maj, 2010

helgens planer.

imorgon är det fredag. imorgon blir det helg. igen. tiden går så otroligt fort. men i alla fall. imorgon går jag hela dagen i skolan. enda till fyra. komemr kännas konstigt, haha. sen måste jag skynda mig hem för vid fem igen ska jag bli upphämtad av elin i flen. vi ska till etuna och käka med laget. hoppas det blir kul! skulle egentligen blivit lagfest hemma hos fia larsson efter men tydligen är inte hennes grannar så glada på henne. det var lite synd...
och på lördag är det feeest. jag är taggad! fast innan det ska jag titta på katrineholms bal på hedenlunda. min bror ska gå med emmy då hon går i trean nu. alltid lika kul att se fina, uppklädda människor! fast sen blir det lite bråttom igen, hehe. men det klarar jag av.

och nu i helgen hoppas jag verkligen att mamma och pappa fixar med rummet! vill ha tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar