30 maj, 2010

pluggig tjej.

helgen har kommit. helgen har gått. bara några få timmar kvar på denna helg. går jämt så otroligt fort!
jag sitter här och pluggar. duktiga tessan. har skrivit textanalysen till svenskan och nu håller jag på med naturkunskapen. bläää. men det måste göras och jag har nu skrivit nästan 2 sidor. jag har ingen aning om jag skriver rätt, för finns ju ingen fakta alls om det jag skriver om så kör typ bara på egna tankar. får snacka med lisse.

annars då? i fredags följde jag med till kholm efter skolan till ellen med anna och julia. vi hängde i hennes lägenhet, käkade i stadsparken och hade en allmänt mysig kväll.
igår kom patric hem då hans bil är lite paj så han och pappa försökte fixa det. vi firade även morsdag (som egentligen är idag) med god middag och efterrätt. mamma fick jättefina martiniglas från oss. hon blev jätteglad som tur är!

neheeee. vet inte om jag orkar plugga mer. är ju så fint väder ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar