14 juni, 2010

skolavslutning 2010.

längesen. mycket längesen. men jag orkar inte. skriver när jag vill. och nu verkar jag vilja.
har hänt väldigt mycket på sista tiden. rabblar upp lite:
-flens student, fira cissi på hennes studentmottagning.
-vandring i två dagar på sörmlandsleden med massa andra i klassen/skolan. det skönaste var att komma hem!
-blivit klar med alla skolarbeten inför sommaren. mycket bra.
-grill och mys hemma hos ellen med anna.
-kholms student, fira emmy på hennes studentmottagning. fyfan vad kallt det var! vi bara ska ha fint på vår student nästa år.
-förfest hemma hos mig, sen fest i flen och allt vad det innebär.

det och massa mer har hänt sen sist jag skrev.
idag är det skolavslutning! herregud så skönt. och nu väntar jag på att jag ska på ett jobbmöte. skulle egentligen klockan 9, men det flyttades till 10, och nu till halv 11. hoppas det inte flyttas mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar