26 juni, 2010

26 juni.

jag har jobbat och slitit heeeela veckan nu. jobbat varje dag 10-19 eller 8-19 och det är inte förrän nu jag är ledig. är ledig i 9 dagar totalt innan jag kör igång igen i en vecka i sträck, 7 dagar.
jag har gjort lite annat också emellan det. var i sthlm förra lördagen, för en vecka sen med mor min. blev en riktigt mor&dotter-dag. vi var på model house där vi blev sminkade och fotograferade. riktigt kul fast lite...jag vet inte...stressigt? blev riktigt nöjd med en del bilder i alla fall!
sen gick vi lite på stan och jag shoppade två klänningar, en tunika, en tshirt, ett linne och en bh. vi hann se en liten glimt av victoria och daniel i kortegen. det var helt sjukt mycket folk! kunde knappt ta sig fram när man gick vid sergels torg.

igår var det midsommar och den spenderades i malmköping hemma hos emelie. vi grillade och chillade. mycket skönt då jag var helt slut efter jobbarveckan. och idag vaknade jag av att en bålgeting for runt i mitt rum. blev livrädd och ropade förskräckt på mamma, haha. tog sen med mig mitt täcke och gick och la mig i soffan i rummet bredvid och kollade på tv och åt frukost till klockan var två. så himla skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar