17 juni, 2010

första arbetsdagen.

ooooh jag är trött. första dagen på jobbet idag i alla fall. visste ju inte om jag skulle jobba eller inte innan jag kom dit imorse, men det blev som jag trodde. så har stått och sålt jordgummor till massa folk och har nog sett och hälsat på alla i nästan hela flen känns det som. jag skulle typ ha dött om jag stod ute i buschen som jag har sett andra jordgubbsförsäljare göra, haha.
var ju helt själv så jag fick reda ut alla problem själv, med lite hjälp ifrån ica-eva. hon är snäll hon!
kom inte hem förrän vid kvart i åtta och sen dess har jag käkat, umgåtts med mamma&pappa, lagat lite mat till mig imorgon och pratat med anna. bra gjort på en timme och en kvart tycker jag!

imorgon är det på't igen. sen ledig lördag och söndag. eller skulle ha jobbat lördag men ska ju upp till sthlm med mami :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar