16 juni, 2010

en sommardag.

idag har det varit en riktigt kanondag. solen har skinit nästintill hela dagen och det har varit superskönt. har legat ute i solstolen och tagit det lugnt. fått lite trafikteori gjord också. eller rättare sagt har jag läst i boken. ska börja plugga inne på thims snart och köra de där pärmarna osv. jag som trodde att jag hade hela sommarlovet att plugga till körkortet men nu visade det ju sig att jag har fått jobb och oops, så blev det med mina planer, haha. nej men, mitt mål är i alla fall att ta det innan vi börjar skolan igen. det blir nog bra.
pappa har köpt ett busskort till mig som kallas "sommarlovskortet". då kan jag åka buss hela sommaren i sörmland, västmanland och i örebro. då behöver jag inte betala massa dyra bussturer. perfekt!


ungefär så här såg min dag ut. ligga ute i gräset med teoriboken och b&j, mm-mm-mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar