20 maj, 2010

en dag på sjön.

veckan har gått fort, riktigt fort! vad har hänt sedan sist? jo förra helgen var jag hos josse och grillade med anna och lotta. mycket mysig och trevlig kväll!
annars den här skolveckan har jag inte gjort alls mycket. de här två sista dagarna har jag bara haft en lektion vardera, så jag har slutat vid halv tio båda dagarna. så igår åkte jag hem och pluggade för att sen åka tillbaka till flen för att dra ut ännu en tand. tog 40 min. herregud. den ville verkligen inte lossna. men nu är det bara en kvar! får tandställning igen imorgon. vill inte...såg bild på emma vitale som tagit bort sin idag. jag vill också ha det gjort och ha jättefina tänder. ooohhh. menmen. en dag ska bli min tur också. fast det lär ju bli efter studenten...

idag efter jag hade slutat åkte jag ut med mamma och pappa på båven. första turen med våran båt. jätteskönt var det! vi var nog borta i över tre timmar. åt lunch gjorde vi också på båten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar