11 mars, 2010

aaaj.

alltså jag orkar inte. varför måste ryggen göra så förbannat ont? jag vill inte. har inte bett om det. kunde ju knappt springa på träningen idag. led igenom hela timmen. men på måndag. då hoppas jag att det gör nån skillnad. ska nämligen till en duktig naprapat då. håller tummarna.

men nu ligger jag i sängen. jag är nyduschad, nyrakad, nyinsmord osv. ååh så skönt. brukar bli lite vinterpäls på mina ben nu på vintern ibland. hahah usch vad äcklig jag är. men jag har verkligen inte orken till det. fast ikväll hade jag det som tur är. och jag känner mig så fräsch efteråt.

imorgon har jag sovmorgon. eller sovmorgon och sovmorgon. vi har eget arbete i spanskan. så jag tar sovmorgon. mmmm. slutar även tidigare då vi inte har nån hälsopedagogik sista. jag tycker om fredagar. väldigt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar