17 mars, 2010

wednesday.

det gick bra igår. var lite obehagligt bara när hon knäckte. får se nu hur ryggen min reagerar. och även min kropp. tydligen kan man bli "sjuk" efteråt osv, men hoppas inte. måste även ta det lugnt med ryggen i två dygn. så får ta det lite lugnt på vattengympan idag. i vattnet ansträngs ju inte ryggen lika mycket som på land, så det är det bästa sättet.
skulle egentligen ha gjort företagsekonomiprov igår, men missade det ju. så trodde jag skulle få göra det idag, men icke för har tydligen ingen lektion. måste kanske göra det på omprovstiden, dagen efter vi har kommit hem från polen. så ska försöka prata med satu så jag får göra det innan.
just det! hittade ju lite kläder igår, åååh. mina inköp: två linnen, jeansshorts, leggings, strumpbyxor och gladiatorskor (jättesnygga). mamma tänkte köpa ett par converse till mig också snäll som hon är, men jag var inte riktigt nöjd med de jag provade, så jag har det innestående!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar