27 mars, 2010

polen ikväll.

idag är det lördag. det betyder att vi åker till polen ikväll. jag, min klass, spid och media. det ska bli spännande. jag har i princip packat klart tror jag. bara necessären som ska fixas efter jag har duschat och fixat. skönt att bara vara hemma idag. ta igen sig, för tror inte det kommer bli så mycket sova av när vi är där, hehe.

just det! jag jobbade ju förra helgen. det gick bra. jag hade ansvar för barnpysselhörnan på bomässan i rosvalla. en väldigt stor mässa var det. träffade anna bergendahl också, hehe.
och på fredagen var jag hos bea och hade det riktigt roligt med gamlingarna. här kommer lite bilder;


annars har veckan rullat på. haft ett prov och en redovisning. kändes som det gick bra på ekonomiprovet i alla fall. igår hade jag även en mysig eftermiddag i nyköping med mina två föräldrar. jag var först hos naprapaten som gick bra. gick sedan på stan med mor min där jag hittade lite. bland annat en vårjacka, tunika och ansiktskräm. mamma den sötnosen överraskade mig också med att ha köpt de där conversen som jag hade prövat förra veckan. ååh! så de tänkte jag inviga ikväll. efter vi hade gått på stan ett tag kom pappa från jobbet och vi åkte och åt på kina. riktigt mumsigt var det och jag rullade därifrån. vi åkte ut till det nyöppnade stadium outlet där jag hittade en knallrosa träningströja och träningsbyxor.
jag övningskörde även när vi åkte hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar