19 mars, 2010

studiedag.

idag har vi studiedag, underbart skönt! då kanske man ska plugga ändå? njaa får se.
ska i alla fall till bea ikväll med de gamla. ska bli kul! längesen vi umgicks allihopa. men ska ta det lugnt då jag ska jobba imorgon. upp tidigt...men det blir säkert bra!


vi ekonomer och handel var på uf-mässan i strängnäs igår. uf-mässan för hela sörmland. var rätt intressant att se allas idéer och deras montrar osv. men jag hade en tung väska med mig så mina axlar fick ta lite stryk. satte oss sista timmen i cafeterian. och på vägen hem stannade vi på donken.

blev ingen träning igår heller då jag inte får anstränga ryggen på några dagar. det var en vecka sen jag senast rörde på mig, herregud!

nej nu ska jag kanske röra på mig och upp ifrån sängen. här kan jag ju inte ligga hela dagen. eller jo. fast nääe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar