11 mars, 2010

if it makes you happy.

jag är riktigt trött. trötttrötttrött. skönt att det är fredag imorgon. men måste ändå plugga i helgen. fyfan!
men veckan har ändå gått fort. i måndags hade vi bästa skoldagen. i alla fall vi som var iväg till romme. perfekt väder, bra backar, bra sällskap, och ja, bra helt enkelt. om vi ändå kunde ha haft hälften så bra väder när vi var i sälen. menmen.
jag har haft ett prov och en redovisning den här veckan också, och en till imorgon. provet gick bra, redovisningen gick bra och hoppas det går bra imorgon. var sjukt nervös inför engelskan idag (redovisningen). jag förstår egentligen inte varför. men var rätt så lugn när jag stod där framför klassen i alla fall.
så, vad händer i helgen? har inget direkt planerat mer än sista matchen på söndag. som spelas på hammarvallen klockan 15.00 (bara så ni vet). vi ska fan inte sabba det hela nu med att förlora. vi ska bli helt obesegrade, finns inget annat.
och som sagt så måste jag plugga. orkar inte...

ikväll är det träning, jaaaa. tycker om att träna. skulle inte klara mig utan det.


trött tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar