24 januari, 2010

en sån där söndag.

så där ja. nu ligger jag så här på en söndagkväll i sängen. snorar, nyser och hostar om vartannat. det är riktigt härligt att vara förkyld må jag säga! men mår bättre i kroppen nu i alla fall och halsonda har gått över.
hade match i fredags. vi vann! såklart. eller det var inte såklart. trodde vi skulle förlora innan matchen. men det är inget jag yttrar mig om. är man lagkapten så är man. då måste man hålla humöret uppe. mådde inte speciellt bra. men jag spelade. och som sagt, vi vann. 6-3 blev slutresultatet. riktigt skönt. ligger etta fortfarande.
skulle ha spelat med d3 igår också. men fick säga ifrån då jag bara skulle ha blivit sämre om jag hade spelat. måste lyssna på kroppen.
så det har blivit en riktigt ta det lugnt-helg.

imorgon är det allvar igen. skolan. skolan. jag har kommit på att jag ska uppskatta naturkunskap b mer då jag insåg att jag måste ha den kursen när jag ska söka vidare till det jag vill. så jag kanske borde skärpa mig i lite i den kursen och försöka komma ifatt med mina labbrapporter. sen får vi se hur det går.
på tal om skolan: jag fick reda på i torsdags att jag fick mvg som slutbetyg i företagsekonomi a. lite (ganska mycket) stolt blev jag över mig själv. jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar