28 januari, 2010

en sån där torsdag.

veckan har gått fort. väldigt fort. redan torsdag. men det gillar jag. då betyder det att det är fredag imorgon och det är riktigt skönt. helgen är något man alltid längtar till.
är nu så pass frisk att jag ska träna ikväll. känns kul! men blir ingen match i helgen då den vi skulle ha är flyttad till nästa söndag, så det blir två matcher på en helg då istället.
som jag har skrivit förut skulle jag på möte med min f.d chef (kanske blivande). hade möte med henne igår. hon förklarade vad arbetet innebär osv. så nu har jag till på måndag att fundera om jag vill eller inte. jag känner lite både och faktiskt. det känns som ett superhärligt jobb och väldigt fritt och det är väldigt bra att ha i sitt cv sen. men grejen är den att jag vet inte om jag kommer att ha tiden till det. jag har både skolan, innebandyn nästan varje dag och så vill jag ju ha min egen tid också att umgås med mina vänner osv. men jag får se. kan ju alltid testa!

åh, igår när jag stod vid bussen efter mötet ringde jag upp camilla som hade sökt mig. och hon har fått extrajobb! tror alla på stationen hörde vad jag sa då jag nästan skrek när jag fick reda på det för att jag blev så glad, haha. så nu blir hon en liten mcdonalds-nörd.

hahha, igår/inatt har det ju vräkt ner snö (som alla vet) och imorse när pappa skulle åka iväg till jobbet fastnade han i en snövall för att han är så klantig och inte såg den. så mamma och patric fick putta ner han. jag själv stod i fönstret i morgonrock och kollade.

28 dagar kvar!

2 kommentarer:

  1. hahaha! tack du!! :D du får höra av dig när du vet hur du ska göra med jobbet :D ( fan va vuxna vi har blivit och ska jobba när vi väl inte har skola, haha ) 26 dagar kvar :D <3

    SvaraRadera
  2. nej nu blev de fel, 27 dagar kvar :( fan jag vill åka nu! :D

    SvaraRadera