01 februari, 2010

jag längtar till en till helg.

jag sitter här i skolan helt själv. eller ja det sitter två själar till här men ändå. börjar inte förrän halv tio fast jag tänkte vara duktig och göra nån labbrapport som jag inte har gjort än.
annars då? i helgen har jag tagit det lugnt. varit riktigt skönt då jag är så slut nu för tiden. i fredags var jag lite extracoach till d3 som spelade match mot serieledarna. jag hejade och hejade där på bänken. fick hjärtattack ibland också. men de vann! så duktiga så. var jättesugen att spela själv.
i lördags for jag, mamma och pappa till tuna park för jag var tvungen att köpa en skiddress. och jag hittade en som jag är jättenöjd över! jag fick både skiddressen och ett underställ av mor&far, så snälla så! själv köpte jag ett par skidglasögon (hade presentkort på stadium) som även de är grymma, och en mössa, två innebandybollar, en tshirt och en ansiktskräm. helt okej alltså.
på kvällen skulle jag umgås med f men han...ja det blev lite ändrade planer.

igår pluggade jag. kände mig riktigt duktig efteråt. fast hade lite panik när jag började och trodde aldrig att jag skulle hinna. hade knappt börjat på rapporten som skulle in idag. men jag hann. tog ungefär 4 timmar tror jag. så hade hela eftermiddagen sen att bara slöa och titta på film. städade mitt rum också, duktig som jag är.

igår sa vi även hejdå till min bror och emmy som åkte upp till sälen en vecka med emmys bror+flickvän. fast jag blev lite besviken på bror min....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar