12 februari, 2010

glosplugg nu.

om man skulle kolla när jag mest uppdaterar här är det helt klart på morgonen vid åtta. inte så konstigt då jag nästan har som mest tråkigt. men snart kommer säkert sebbe som gör mig sällskap 3 morgnar i veckan som tur är.
ska börja plugga lite spanskaglosor också. 50 stycken i veckan. kul? nej inte direkt. men bara att acceptera det.

igår efter skolan kom mamma och hämtade mig och vi åkte då ner till hennes jobb (vårdcentralen) där hon tog sista tbe-sprutan på mig och hon gjorde spirometri på mig. ni som har astma vet vad det är. men det är som ett astma-test där man ska blåsa hur mycket som helst i en slang. jättejobbigt kan jag säga att det var. är ju inte så bra på att ta i när jag blåser och jag är jättedålig på att blåsa ut ljus. kan bero på astman, jaa.
vi stannade och handlade på ica innan vi åkte hem. åt jättegod mat igår, mmm-mm. tre portioner blev det totalt för min del. gud vad jag äter. men det är bra. hade träning en timme senare. efter träningen stod jag och snackade med tränarna och några till i typ en halvtimme innan jag rullade hemåt.

jahapp. neej sätt fart nu. nu ska det pluggas in glosor! skulle ah lagt in nån bild om jag hade nån. men tyvärr. har ju inte direkt privata bilder på skolans datorer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar