10 februari, 2010

få lite motivation, tack.

jag försöker få motivation till att plugga. ska börja skriva på en spanskauppsats om framtiden på minst ett a4. lycka till! tur att jag inte valde att läsa spanska i trean. men det är bara att sätta igång. kom ju faktiskt till skolan nu när jag hade kunnat legat och sovit vid den här tiden och börjat klockan tolv ungefär.
fick reda på matteprovet igår. är inte helt nöjd. en poäng ifrån...kul! men glad att jag inte fick ig i alla fall.

skulle egentligen ha tränat igårkväll men jag fick huvudvärk och var helt tung i kroppen så skippade den. kändes som ett bra beslut. jag satsar på imogonkväll istället. match på lördag!

neeheee. nu måste du sätta fart, tessan! vill hellre plugga nu än när jag kommer hem på kvällen och/eller i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar