12 februari, 2010

fredag, yes!

fick 17/52 på glosförhöret. hahah, det är bra. men nu kan jag ju i alla fall 17 nya ord på spanska. det är inte illa.
dagen i övrigt har varit rätt så skön och lugn. på svenskan diskuterade min grupp hur vi ska göra på redovisningen. vi ska nämligen göra flera olika teatrar om upplysningen.
historian fick vi tillbaka rapporterna. mindre glad.
avslutade dagen med innebandy i tjugo min på hälsopedagogiken och avslappning i en halvtimme. jag somnade. det var skönt.

ikväll blir en lugn kväll. helt okej enligt mig. väntar på pappa som är och hämtar pizza. blir en standard för mig. kyckling/currypizza med bearnaisesås. kan låta lite småäckligt för vissa, men mm-mm, vad gott det är.

usch, imorgon måste jag upp tidigt. ska nämligen spela med d3 på morgonen. fick välja om jag ville eller inte, då det laget var lite för få. men innebandy tackar man inte nej till, och inte heller när det bara är typ 4 matcher kvar för min del. men jaja, jag tycker i alla fall att ni ska befinna er klockan halv elva imorgon på hammarvallen. det är där det händer!
på eftermiddagen är det iväg igen. då är det etuna som gäller. med mitt lag. möter det s.k. köttbullelaget. hoppas det blir tvåsiffrigt den här gången också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar