22 februari, 2010

lite doktor och så.

kom hem ifrån flen för en stund sen. var hos läkaren som kollade lite, pratade lite osv, och så tog de prover. hjälpte även mamma att städa/bära ut sina grejer från sitt rum då det här var hennes sista dag på sitt jobb. eller ja, hon har tjänstledigt ett halvår men det är ju som att sluta bara att hon kan komma tillbaka om hon vill. hon var väldigt känslig då hon sa hejdå till alla sina kollegor. det är förståeligt då hon har jobbat där i flera år. så, hejdå flen, hej nyköping för hennes del.
för mig blir det också lite skillnad då jag alltid har åkt med henne på morgarna. så det blir buss och att äta frukost själv för min del, buhu.

hade lite tråkigt på hennes rum. puss!

jahapp. ikväll blir det ingen träning heller. jag som var riktigt sugen! hammarvallen höll ju på att braka ihop i lördags när herrarna spelade match, då det hördes ett brak. så nu håller de på att skotta och så vidare. därför är hammarvallen stängd. trist...hoppas det blir träning imorgon, för annars får jag inte spela innebandy förrän på måndag.

hittade även de här bilderna när jag kollade igenom min mobil idag. becca är nog den skyldiga när vi hade lite yoga på idrotten, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar