08 februari, 2010

trött tjej.

första gången jag har en bild här. har aldrig funkat förut eller så är jag lat. välj själv!
jag är trött. trötttrötttrött. värre än vanligt. men är väl för vi kom hem rätt sent. efter elva gick jag innanför dörren efter att ha varit uppe i södertälje och vunnit mot kolpenäs. usch vilken match. domarna blåste sönder hela matchen och var emot oss så var inte så roligt att spela. men resultatet blev 5-10 till oss. mm-mm, jag gillar det här. vi är riktigt bra! fast en väldigt rörig match i övrigt.
träffade även jocke efteråt en stund som hade tittat på matchen. så roligt att träffa pojken (gamlingen).

jahapp. idag fick jag i alla fall lite sovmorgon. min käre mormor skjutsade mig till skolan vid efter nio. sen har dagen rullat på. har gjort lite matte nu när jag kom hem då vi har läxa tills imorgon. och lisse lär väl bli arg om man inte har gjort den (om man tänker på humöret hon kan få ibland).
var lite krångligt så gjorde inte allt.
nu om en timme är det träning. så skönt att vi har flyttat bak träningen på måndagar en halvtimme så vi i alla fall slutar halv tio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar