03 februari, 2010

måste det snöa mer?

vi har matteprov idag. och jag glömde boken hemma. jag som tänkte plugga nu när jag ändå kommer så tidigt till skolan. men så blev det med det. hade lite stressigt på slutet imorse då vi märkte att det var världes snöoväder och mamma som har patrics lilla golf skulle knappast kunna ta sig ut. så morfar erbjöd sig att skjutsa in oss. så åkte med honom. det resulterade i att jag glömde matteboken och tofs till idrotten. buhu.

jag är trött. riktigt trött. får man ens vara så här trött?
men det är bara att kämpa två och en halv vecka till. sen är det en vecka ledigt. gud så skönt! och det betyder att det är tre veckor kvar till sälen. hoppas det kommer vara fint väder och inget jäkla snöoväder.

i helgen är det innebandy som gäller. har två matcher totalt. en hemma på lördag och en i södertälje på söndag. den är klockan åtta på kvällen, wiihoo! kommer hem typ efter elva. som tur var har jag sovmorgon till halv tio i alla fall på måndagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar