21 februari, 2010

sportlov är välkommet.

lovet är i full gång. riktigt skönt är det. har hunnit blivit insnöad här hemma också, haha.
nej men jaha. hade naturkunskapsprov i torsdags. kändes som att det gick bra. men man vet aldrig. jag svarade i alla fall på allt. bara för det så brukar det inte gå så bra. får se.
i fredags slutade jag klockan tolv. hade bara en lektion. så åkte hem med mamma. vid halv fyra kom camilla till mig. och klockan sju var det dags för match. vi vann! 12-1 blev slutresultatet. jag gjorde mål när det var en sekund kvar av en period, haha.
så klantigt av kolpenäs att ha bara svarta tröjor med sig så de fick spela i västar. fult!

här kommer lite bilder:





efter matchen for jag, camilla och fia hem till mig. vi tittade på os, tittade på en halv film, käkade godis och snackade. mysigt!



trötta tjejer.

fia åkte hem men camilla sov över här. hon skulle egentligen ha åkt hem på lördagen och jag skulle ha umgåtts med julia men vi blev insnöade här hemma, haha. morfars snöplog (han som sköter vägen) gick sönder så han kunde in ploga. buhuu. så camilla fick bli kvar här och jag med. men vi överlevde. vi låg och slöade hela dagen. kollade på flera filmer, melodifestivalen och os. spelade lite gh gjorde vi också.

nu har hon åkt hem och jag kom nyss ut ifrån duschen. ska om en stund åka till mormor som fyllde 76 år i torsdags. får träffa mina småkusiner också. ååh, saknar dem! tror vi får smörgåstårta också, mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar