12 februari, 2010

tankar som kommer fram.

nu ligger jag här i sängen. måste nog sova snart om jag ska orka upp vid halv nio. fast det ska nog gå. är riktigt trött och mina ögonlock är tunga.

blev att titta på film med hela familjen ikväll. det är ovanligt att hela familjen är samlad mer än vid maten faktiskt. var riktigt mysigt! kommer kännas konstigt när patric flyttar. för är ju så van att ha honom här. eller i alla fall ibland. menmen. då har jag ju nånstans att sova om jag ska vara i kholm nån gång. det är väl en fördel. och en annan fördel är att mamma och pappa som har sitt sovrum vägg i vägg med mitt rum kommer flytta till patrics rum som ligger på andra sidan huset och deras nuvarande sovrum kommer bli nåt slags extravardagsrum. typ som ett hängrum. mitt andra rum helt enkelt. =skönt.
nackdelen med att han kommer att flytta är att jag kommer sakna honom. kommer bli helt själv. har ju liksom levt tillsammans med honom i snart 18 år. menmen. sånt är livet. jag själv lär ju flytta om ett och halvt år när/om jag kommer börja plugga då.

Bror och jag

oj. hade verkligen inte tänkt att ta upp allt det här. men bara blev så. nu vet ni det i alla fall.
tar nog och säger godnatt snart!

1 kommentar:

  1. Minns när min syster flyttade hemifrån, det vart jättetomt, men det är ju en vanesak. Så du kommer nog klara det fint :) Lycka till med innebandyn imorgon förresten! <3

    SvaraRadera