23 februari, 2010

tisdag på lovet.

ikväll är det i alla fall träning. men idag är jag inte lika taggad. synd.
var snäll och följde med mamma och storhandlade idag tills vi ska iväg. blev rätt mycket och tungt. stoppade ner en veckorevytidning till mig själv, tihii.
annars har jag inte gjort så mycket. eller jag gjorde matteinlämningen som ska in efter lovet och så började jag titta i körkortsboken då jag skrev in mig på thims i fredags. såg även på datorn att patric hade laddat ner gamla teoriprov från när han skulle ta körkort så jag gjorde ett sånt. fick underkänt...inte så konstigt dock, haha. satsar på körkort direkt efter jag har fyllt i alla fall!

ska nog börja plocka fram lite kläder som ska med upp. testade även ett underställ som mamma har köpt till mig. satt perfekt!



bild från patrics student.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar