15 februari, 2010

I'm like a bird.

funderar över lite allt möjligt för tillfälligt. eller ja, det gör jag jämt i stort sett. funderar. man kan nog få den känslan av mig ibland att jag är den som pratar utan att tänka. men jo, jag är faktiskt en tänkare. kan bli lite mycket ibland. men jag kör på!

jag kom just precis på att jag har träning halv nio och inte nio ikväll när jag tittade på klockan. tur att jag kom på det och inte släntrade in en halvtimme sen. det skulle se ut det. har, är och kommer alltid vara en sån person som gärna kommer förtidigt än försent. är ingen direkt tidsoptimist. inte som julia då, haha ;).

pluggade lite naturkunskap när jag kom hem. satte mig i den nya massagestolen som mor&far har införskaffats och läste. den gör ont. fast det kanske bara är för att jag är jättespänd i rygg och axlar. ändå skönt.
blev lite avbruten då tarzan ville ha all min uppmärksamhet och kröp upp i mitt knä och skymde min bok hela tiden, haha.

om snart en vecka drar vi, skönt!

2 kommentarer: